Günümüzde Kadınların Hamile Kalmak isteyipte Bir Türlü Hamile Kalamamanın Sıkıntısı ile Tüp Bebek Başvurusuna Giden Kadınların Artık Müjdesini Vermek İstedik.Hiç Bir Sıkıntısı Olmayıp Gebe Kalamayan Kadınlara Yapılması Gereken Bazı Bilgileri Paylaşacağız.gebe kalmak isteyenler nasıl beslenmeli,gebe kalmak isteyenler,gebe kalmak isteyenler ne yapmalı,gebe kalmak isteyenler ilişki sonrası tavsiyeler,gebe kalmak isteyenlerin dikkat etmesi gerekenler,gebe kalmak isteyenler kadınlar kulübü,gebe kalmak isteyenlerin yememesi gerekenler,gebe kalmak isteyenlere tavsiyeler

Gebe Kalmak için Neler Yapılmalıdır !!

Genelde Kadınlar Evlenmeden Önce Daha Bekar iken Çok Ağır işler Uygulamışlar ise Bu Bayanların Rahim Bölgesin’de Fındık Kadar Bir Top bulunmaktadır.Çok Ağır işler Uygulamışsa Bayanlar Bu Fındık Kadar Küçük Olan Göbek Topu Dediğimiz Parça Düşer Ve Bayanlarda Rahim Önünü Kapatır. Bunu Doktorlar Pek Bilmez Fakat Güney Doğuda Bu Konuda Eski Yaşlı insanların Uygulamış Oldukları Bazı Tedaviler Var Ve Hala Çok işe Yaramaktadır.Bayanların Bir Çoğu Bu Sebepten Ötürü Çocuk Sahibi Olamamaktadır.

Bu Konuda Yapılması Gereken Uygulamar Şunlardır !!

Kadın Adet Döneminin Yoğun Olduğu Bir Gece Sabaha Kadar Aç Karın ile Sabah Şu Sporu Uygulaması Gerekmektedir.Fakat bu Konuda Bir yardımcıya’da ihtiyaç Bulunmaktadır.

Yardımcı ise Ellerininin Üzerinde Duran Bayanın Göbeğinin Alt Kısmından Göbeğine Doğru Basınç Uygulaması Gerekmektedir.

KADINLARIN HAMİLE KALMASI MÜMKÜN KONUSU HAKKINDA YAPILAN YORUMLAR

Aysel – 5 Kasım 2015
kızlar az once bı arkadasımızın yazısını okudum gobek dusmesı sebebıyle rahımde bı damarın egrıldıgını falan yazıyordu bu gune kadar aklıma hıc gelmedı bende uzun zamandır bebıs ıstıom ve olmuyor sık sık gobegım duser gercekten bunun bı etkısı olabılır mı ?????

GXUXLCEZA – 30 Eylül 2007

bu konu hakkında bence bi dr cvb verse daha dogru olur ama bende aynı derten muzdaribim şuanda bile biraz düşüklügü var yerine getirdik ama tam degil.bunun hamilelige engel olup olmadıgını birde adet le bi ilgisi olup olmadıgını merak ediyorum bende adetimde göbegim düştügünden beri gelemedi bi türlü hamileyimdir inş ama bilmiyorum cvb lar gelir heralde.
Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2681 gün geçti.

ingilizceci – 22 Eylül 2008

kızlar hıc bılen veya boyle bı seyı duyan yok mu :KK43:

belenay
Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! – 30 Ekim 2008

canım bende duydum bunu benim göbeğimde sürekli düşer bekarken bir arkadaşım evlenince çocuğun olmazsa göbeğine baktır bu hamile kalmaya engel senin sürekli kaçıyor demişti 3 yıla geliyoruz ama hala hamile kalamadım doktorlar hamile kalmamak için bir sorun olmadığını söylüyorlar bende düşünüyorum olabilir diye burda bir teyze var o yrine getiriyormuş ama çalıştığım için gidemiyorum aç karnına olması gerekir daha öncede yerine getirtmiştim birde bunu doktorla rbilmiyor ben günlerce haftalarca çektim gitmediğim doktor kalmadı ama çare bulamadım sonra bana birde göbeğine baktır dediler bende gittim ve gerçekten çektiğim acıların sonunda rahatladım yani hamişliğe engel olabilir diye duydum

ingilizceci – 30 Ekim 2008

eger gercekten engelse ben ne yapacagım burada tanıdıgım kımse yok :KK43:

GXUXLCEZA – 30 Eylül 2007

canım karnın aç ken sabahları daha ii oluyo göbeginin üstüne bastır eger kuvvetli olarak kalp gibi atmıyosa düşmüştür sonra ne taraftan atıyosa o taraftan göbegine dogru kendini kasmadan sıkmadan bastırarak elini kaydır sabun ve ılık su sürüp yaparsan daha rahat kayar elin sonra bi kaçgün böle tekrarla çünkü uzun zaman önce kaçtıysa zor yerine geliyo.birde bi püf noktası karnını ısıtıp öle yap o zmanda daha çabuk yerine geliyo bikaçgün tekrarladıktan sonra eger yine göbeginin altında uvetli olarak atmıyosa devam et ama atıyosa yerine gelmiştir en az 1 hafta kadar yerden agır bişi kaldırma ve yukarı uzanma yerinde dursun.eger çok sık düşüyosada bi dr a git tgöbek fıtıgı olabilir benim annemde var çünkü onunda sürekli düşüyo göbegi.inş yardımcı olabilmişimdir.ama bunu kendin yapmaman daha ii bilen birine yaptırman daha ii ama eger yakınlarda bulamazsanda çok zor bişi degil ben kendim de yapıyorum annemden alıştım .
Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2681 gün geçti.

Twinsm – 30 Temmuz 2008

Kizlar bende ayni dertten muzdaribim tip dilinde göbek düşmesi diye birşey yokmuş…üst katimdaki teyze karnima bakti miğdemin altinda kalp gibi atiyorve çok fazla rahatsizlik veriyor canimi çok acitiyor yemekte yiyemiyorum zaten çok zayifim…atan şeyin benim eş ‘im olduğunu söyledi göbeğim düşmemiş gülcezanin dediği gibi o atan şeyi tuttu( zayifim ya hissediyorum)aşaği tarafa doğru indirdi tekrar yukari çikmasin diyede küçük bir havluyu yumruk gibi yapip karnima bağladi artik yemek yedikten sonra baği çözdüm ama çok işe yaradi baya rahatladim üç gün bakilmasi gerekiyormuş…yukari çikan eş’in aşağida olmasi gerekiyormuş o da bebek ararmiş,yani kolay hamile kalinabilirmiş…allah herkese önce sağlik sonra hayirli çocuk versin.
Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1739 gün geçti.

berhunde – 23 Mayıs 2009

gaye43 arkadaşımızın dediği gibi benimde göbeğim düşmüştü komşumuz tedavi ederken karnıma bastı ve çok acıtıyor yemek yemek imkansız bana eş’in çıkmış dedi ve karnıma eliyle bastı. eş’in yerine geldiğini söyedi.gerçekten işi yaradı.arkadaşlar size tavsiyem midenizde eğer sancı varsa kalp gibi atan birşey o eş.mutlaka tedavi ettirin.allah herkese sağlık ve çocuk versin…..

SadeceMeyra – 15 Temmuz 2008

takla atmayi denedinizmi.internette biryerde takla atinca gectigini okumustum

incitanemtuana – 10 Aralık 2007
burhunde .!.:
gaye43 arkadaşımızın dediği gibi benimde göbeğim düşmüştü komşumuz tedavi ederken karnıma bastı ve çok acıtıyor yemek yemek imkansız bana eş’in çıkmış dedi ve karnıma eliyle bastı. eş’in yerine geldiğini söyedi.gerçekten işi yaradı.arkadaşlar size tavsiyem midenizde eğer sancı varsa kalp gibi atan birşey o eş.mutlaka tedavi ettirin.allah herkese sağlık ve çocuk versin…..

slm. bendede göbek düşmesi var.mide bulantısından yamek yiyemiyorum. bende bi çözüm var alıntı ama ben daha öncede uygulamıştım.yerimsenibenyerimseniben

kesinlikle hafife alınmaması gereken bir rahatsızlıktır. en büyük nedeni ani bir şekilde ağır bir şeyi kaldırmaktır.

Belirtileri: iğrenç bir mide ağrısı, yenilen herşeyden sonra kusma, ağır ishal ( ki rahatsızlanan kişiler çoğunlukla ishal olduklarını dşünürler ) ve müthiş halsizliktir.

en basit ve etkili çaresi şu şekildedir:

rahatsız kişi sırt üstü yere yatar. çok sıcak değil, ama soğuk da olmayan bir tas suya, sabun değdirilir ve karın kısmına sürülür. ( bu işlem hem karnı ısıtmak hemde kayganlaştırmak içindir. ) tedaviyi yapacak kişi sağ ve sol el parmakları birbirinin üstüne gelicek şekilde, eliyle kişinin göbeğinin sırası ile sağ – orta – sol kısımlarını sığar. ( kaygan göbeğin üzerine bastırarak aşağı doğru eli sürüme işlemi ) bu işlem yapılırken, hem tedaviyi gören hem de tedaviyi uygulayan kişi, mideden gelen ve aşağı doğru inen sıvının seslerini guluk guluk şeklinde duyacaktır. bu işlem bir süre yapıldıktan sonra, bir bez, göbek deliğinin üzerine örtülür. tedavici kişi baş parmağını bez üzerinden göbek deliğinin içine sokar ve bir yöne çevirir. ( bez, mikrop kapmasını önlemek içindir. ) göbeğin bu işlemden sonra ” tık ” ettiği görülecektir. kişi 2 dakika daha o şekilde yatar ve ayağa kalkar, eski ağrısız hayatına döner.

tüm bu işlemin tamamı en fazla 10 dakika sürer ve kesinlikle acısızdır. yaratacağı en fazla etki gıdıklanmakır. bu işleme halk arasıda göbek sığamak denir.

alıntıdır..(ama uyguladım)
Beğen Reactions:tugsem_10
ozlem80 – 8 Kasım 2009
kizlar kafam karsitigi gobegimin neresine basicaz da kalp gb aticak? kalp gb atarsa dusuk degil demek mi?

berhunde – 23 Mayıs 2009

göbeğin ortasına elinle bastıracaksın eğer kalp gibi birşey atmıyorsa göbek düşüklüğüdür.midede veya göbekte elinle basınca kalp gibi birşey atıyorsa eğer buda eş çıkığıdır.bunu tedavi edenler var.aç karnına olması gerekir tedavisi.

gul_fidan – 22 Kasım 2010

mba beni su gobek dusmesi konusunda daha çok bilgilendirirmisiniz lutfen.hiç bisey anlamadim.eyer o durumda olupda sonra hamile kalan var mi aceba.?
ve gerçekten mi engel gebelige?:44:

hypou – 5 Aralık 2015
arkadaşlar göbeğinizin düşüp düşmediğini öğrenmek için.bir havluyu yada başka bir şeyi top haline getirip yüz üstü yatın ve kolarınızı yanınıza uzatın.bu havluyu top halinde göbeğinizin tam üzerine gelecek şekilde koyun ve o şekilde bir süre yatın.damar attığını hissedeceksiniz nerde atıyorsa göbek ordadır.yerine gelmesi için 5-10 dk bu şekilde yatın yerine gelecektir.arada bir bu şekilde kontrol edebilirsiniz:d

By farude

Bir cevap yazın